Όμιλοι
Για δεύτερη χρονιά συμπεριλάβαμε στο σχολικό μας πρόγραμμα ομίλους για τους μαθητές της Δ’, Ε’ και Στ’ τάξης. Για δύο διδακτικές ώρες την εβδομάδα οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν κάποιον από τους παρακάτω ομίλους, οι οποίοι λειτούργησαν με τρόπο βιωματικό και διασκεδαστικό:
Όμιλος Ρητορικής, Φιλαναγνωσίας και Γλωσσικών Παιχνιδιών
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Στον όμιλο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής οι μαθητές διδάχθηκαν βασικές αρχές μηχανολογίας και προγραμματισμού, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ολοκληρωμένων και λειτουργικών κατaσκευών, την ανάπτυξη κώδικα για την αυτοματοποίησή τους και τελικά τη μετατροπή τους σε ρομπότ. Οι μαθητές απέκτησαν βασικές γνώσεις φτιάχνοντας πολλές κατασκευές, όπως επιστημονικά ρόβερ, αγωνιστικά αμάξια, ελικόπτερα, έναν κροκόδειλο, μια καμηλοπάρδαλη και πολλά άλλα. Εξέτασαν ολοκληρωμένα project με θεματολογία, όπως οι σεισμοί και η στατικότητα των κτηρίων, η λειτουργία των φραγμάτων, ο κώδικας Μορς κ.ά. Έτσι, απέκτησαν ικανότητες επίλυσης προβλήματος, βελτιστοποίησης λύσης, διαχείρισης χρόνου, συνεργασίας και ομαδικότητας. Στον όμιλο της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής οι μαθητές πειραματίστηκαν και διασκέδασαν φτιάχνοντας ρομπότ με τον εξοπλισμό LEGO® Education WeDo 2.0 και το λογισμικό WeDo 2.0.
Όμιλος Μουσικής ή αλλιώς «Η ορχήστρα πάει σχολείο!»
Μια ξεχωριστή ομάδα παιδιών ένωσε την αγάπη της για τη μουσική, τις δεξιότητες και το μεράκι της, για να ενορχηστρώσει και να ερμηνεύσει τραγούδια Ελλήνων και ξένων συνθετών. Η μεγάλη αίθουσα του σχολείου μας έγινε μια παιδική μουσική σκηνή με μεταλλόφωνα, ξυλόφωνα, φλογέρες, ακορντεόν και κιθάρα αποκαλύπτοντας και ξετυλίγοντας το μοναδικό ταλέντο των μικρών μας μουσικών. Πλαισίωσαν και ομόρφυναν τις γιορτές μας με την πολύτιμη συμμετοχή τους. Ήταν όλοι τους μοναδικοί.
Θεατρικός Όμιλος
Μια αυτοσχέδια σκηνή, καρέκλες στη σειρά για το κοινό, καπέλα, υφάσματα, αντικείμενα, μουσικές, ιστορίες… και ο θεατρικός όμιλος γεννήθηκε στις αρχές του Οκτώβρη. Τα παιδιά μέσα από όλη την γκάμα των παραστατικών τεχνών (θέατρο, χορό, κουκλοθέατρο, παντομίμα, αφήγηση, αυτοσχεδιασμό) ανέπτυξαν τα εκφραστικά τους μέσα, δημιούργησαν, γέλασαν και συγκινήθηκαν, χειροκροτήθηκαν και χειροκρότησαν, ανέλυσαν και προβληματίστηκαν, ανέπτυξαν σχέσεις και φιλίες, συνεργάστηκαν και έπαιξαν! Με τον εαυτό τους, με τον άλλο, με τον χώρο και τα σκηνικά αντικείμενα.
Όμιλος Εικαστικής Δημιουργίας
Ο όμιλος Εικαστικής Δημιουργίας ήταν μια γωνιά «φαντασίας και καλλιτεχνίας»! Οι νεαροί καλλιτέχνες δοκιμάστηκαν σε διαφορετικά είδη τέχνης και εργάστηκαν με ποικίλα υλικά (σχέδιο «αναλογίες του ανθρώπινου σώματος», ζωγραφική στον τοίχο/grafiti, χριστουγεννιάτικα περίεργα δέντρα με χαρτόνι μακέτας, ζωγραφική με τέμπερες «ο εαυτός μου αλλιώς»-καρικατούρα, χριστουγεννιάτικες δημιουργίες με πηλό για bazaar Μέριμνας), καταφέρνοντας ο καθένας ξεχωριστά, αλλά και ως μέλη της ίδιας ομάδας να αναδείξουν το ταλέντο τους. Τα όσα συν-δημιούργησαν στόλισαν και ομόρφυναν το σχολείο μας… μα πάνω απ’ όλα έμαθαν πως κάθε έργο τέχνης είναι μοναδικό, γιατί αποκαλύπτει το συναίσθημα του καλλιτέχνη και γεννά συναι-σθήματα στον θεατή.