Με αφορμή την ενότητα «Τα δικαιώματα του παιδιού» στη Μελέτη Περιβάλλοντος ασχοληθήκαμε με την έννοια του δικαιώματος. Ποια είναι αυτά και πώς αντιμετωπίζονται σήμερα στη χώρα μας και στις χώρες Τρίτου Κόσμου παρατηρώντας εικόνες και βρίσκοντας τις διαφορές τους. Στη συνέχεια, έχοντας στο μυαλό μας τη φράση «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι», ασχοληθήκαμε με τους τύπους της διαφορετικότητας που γνωρίζουμε.
Αρχικά, μελετήσαμε άτομα που έχουν ακουστική αναπηρία και προχωρήσαμε στην εκμάθηση της ελληνικής αλφαβήτου στη Νοηματική Γλώσσα. Έπειτα, μελετήσαμε τα άτομα που έχουν οπτική αναπηρία. Μάθαμε την ελληνική αλφάβητο στη γραφή Braille και στη συνέχεια σχεδιάσαμε το όνομά μας στη γραφή αυτή με φακές. Ολοκληρώσαμε με βιωματικές δραστηριότητες, όπου τα παιδιά μπήκαν στη θέση ενός ανθρώπου με οπτική αναπηρία και αναγνώρισαν κάποιες από τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει.