Με αφορμή προβληματισμούς των παιδιών και συζητήσεις στο μάθημα της Γεωγραφίας περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ανεξιθρησκίας, ισότητας φύλων, κατά τη διάρκεια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Στ΄ τάξης ακολούθησαν σενάρια, μπήκαν σε ρόλους και προσπάθησαν να πείσουν το ακροατήριό τους για την άποψή τους. Να χτιστεί ή όχι λατρευτικός χώρος άλλης θρησκείας στο πανεπιστήμιο; Δεχόμαστε ή όχι τη μαντίλα στους σπουδαστές; Έχουμε δικαίωμα στη θανατική ποινή;