Βγήκαμε στην αυλή του σχολείου μας και παίξαμε μια διαφορετική σκυταλοδρομία. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και τρέχαμε στις δασκάλες μας, για να ονομάσουμε δύο χαρακτηριστικά των ουσιαστικών που μας έδειχναν σε κάρτες. Πιο συγκεκριμένα, έπρεπε να βρούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε το γένος και τον αριθμό των ουσιαστικών, ώστε να τρέξουμε γρήγορα πίσω και να ξεκινήσει ο επόμενος παίχτης της ομάδας. Η ομάδα που θα τερμάτιζε πρώτη, θα κέρδιζε. Στη δική μας περίπτωση, οι ομάδες τερμάτισαν μαζί και άρα είχαμε ισοπαλία.