Το θέμα της εβδομάδας

Η Δ’ τάξη δούλευε διαθεματικά «Το θέμα της εβδομάδας», μέσα από ποικίλες πηγές: οπτικοακουστικό υλικό, όπως άρθρα, βιβλία, βίντεο, ταινίες μικρού μήκους, συνδέσμους και παιχνίδια. Πρωταρχικός σκοπός η διατήρηση της αίσθησης ότι ανήκουμε στην ομάδα, παρά τη φυσική μας απομάκρυνση, καθώς ενώναμε τις δυνάμεις μας και εργαζόμασταν για έναν κοινό σκοπό. Επιπλεόν στόχος, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, αφού τα παιδιά επέλεγαν ελεύθερα τον τρόπο παρουσίασης. Επίσης, μέσα από αυτή τη διαδικασία, μάθαιναν να ερευνούν, να συλλέγουν πληροφορίες, εκπαιδεύονταν στις δεξιότητες συνεργασίας-μπορούσαν να δουλέψουν σε μικρές ομάδες- στις δεξιότητες παρουσίασης της δουλειάς τους, αλλά και στην ανάπτυξη προφορικού και γραπτού λόγου και της φιλαναγνωσίας.
Τις Παρασκευές στο διαδικτυακό μάθημα οι μαθητές παρουσίαζαν υπέροχες και πρωτότυπες εργασίες: δραματοποίηση μέσα από μεταμφιέσεις και ρόλους, κείμενα με πληροφορίες, κολλάζ, κατασκευές, αλλά και ψηφιακό υλικό δείχνοντας αξιοθαύμαστες δεξιότητες στη σωστή χρήση της τεχνολογίας. Τα θέματα που παρουσιάστηκαν από τα παιδιά ήταν:
• Υποδέχομαι την άνοιξη
• Ανθρώπινα δικαιώματα - παιδική εργασία
• Γίνομαι ο ήρωας του βιβλίου που διαβάζω και παρουσιάζομαι
• Η χρονοκάψουλα της Δ’ τάξης - Τι θα φυλάξω από την περίοδο της καραντίνας
• Περιβάλλον - κίνδυνοι και προστασία
• Ρατσισμός και διαφορετικότητα (θέμα που ζητήθηκε από τα ίδια τα παιδιά!)
