Δημόσια έργα

Οι μαθητές της Δ’ τάξης χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν εργασίες για τα δημόσια έργα και συγκεκριμένα για τις οδούς, τα φράγματα, τα αεροδρόμια, το μετρό και τις γέφυρες. Πόσο σημαντικά είναι αυτά για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων; Πώς επηρεάζουν τις μετακινήσεις και το εμπόριο; Ποια η ιστορία τους; Τι δυσκολίες αντιμετώπισαν οι εργαζόμενοι στην κατασκευή τους; Πόσο περίπου στοιχίζουν; Από πού πήραν την ονομασία τους;
Τα παιδιά έπρεπε να φέρουν στο σχολείο υλικό, να απομονώσουν τις πιο σημαντικές πληροφορίες και να τις οργανώσουν σε ένα χαρτόνι προσθέτοντας τίτλο, κείμενα, φωτογραφίες, ζωγραφιές και τα ονόματα κάθε ομάδας. Στο τέλος, παρουσίασαν τις εργασίες τους στους μαθητές της Γ’ τάξης. Μελέτησαν, έτσι, σημαντικά δημόσια έργα και παράλληλα έμαθαν να βρίσκουν υλικό από το διαδίκτυο, καλλιέργησαν την αφαιρετική ικανότητα, πρότειναν ιδέες, συμφώνησαν, διαφώνησαν, βρήκαν λύσεις, συνεργάστηκαν, έφτιαξαν αξιόλογες αισθητικά εργασίες, καλλιέργησαν τον προφορικό λόγο με την παρουσίασή τους και... διασκέδασαν.