Η ξεχωριστή σημασία που έχει η γλωσσική επικοινωνία στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών και στην ανάδειξη της κοινωνικής τους ταυτότητας μας οδήγησε στην οργάνωση διαφορετικών προφορικών δραστηριοτήτων. Με αφορμή το μπαούλο των γραμμάτων της τάξης μας, κάθε εβδομάδα έπρεπε να φέρουμε εις πέρας μία συγκεκριμένη αποστολή, δραστηριότητες προφορικού λόγου διαφορετικής μορφής, δημιουργία και αφήγηση ιστοριών, περιγραφή βιωμάτων, γνωριμία με διαφορετικές μορφές και επικοινωνιακά πλαίσια λόγου. Ένα ποίημα, ένα τραγούδι, μία ιστορία, η περιγραφή ενός πίνακα, μία ξενάγηση, ένα γράμμα, ένας θεατρικός διάλογος ήταν κάποιες από τις ευκαιρίες που μας δόθηκαν, για να αυτοσχεδιάσουμε ως ομάδα, να συνεργαστούμε και να δημιουργήσουμε. Οι στόχοι πολλοί που επιτεύχθηκαν, οι γνώσεις αρκετές και η χαρά της δημιουργίας μεγάλη!