Στο μάθημα της Γλώσσας κάναμε εξάσκηση στα επιρρήματα με έναν διαφορετικό τρόπο. Παίξαμε παντομίμα και περιγράψαμε συγκεκριμένες πληροφορίες μέσα από εικόνες. Ένας μαθητής στεκόταν μπροστά στον διαδραστικό πίνακα χωρίς να βλέπει την εικόνα ενός προσώπου, την ενέργεια που έκανε το πρόσωπο αυτό και το επίρρημα που το συνόδευε. Οι υπόλοιποι συμμαθητές του τον βοηθούσαν να βρει είτε με παντομίμα είτε με προφορική περιγραφή το «ποιος;», «τι;», «πού;», «πότε;» και «γιατί;». Με αυτόν τον τρόπο μεγαλώσαμε την πρόταση εμπλουτίζοντάς τη με επιρρήματα και επιπλέον πληροφορίες μέσα από έναν πολύ διασκεδαστικό τρόπο.