Στο πλαίσιο των Μαθηματικών Παιχνιδιών πραγματοποιήθηκαν ποικίλες βιωματικές δραστηριότητες, με σκοπό την εξοικείωση των μαθητών με τις νέες μαθηματικές γνώσεις. Πιο συγκεκριμένα, παίξαμε «Μαθηματικό μαντηλάκι», στο οποίο οι μαθητές καλούνταν να λύσουν νοητικά συγκεκριμένες μαθηματικές πράξεις που τους δίνονταν και στη συνέχεια να διεκδικήσουν το μαντηλάκι. Ακόμη, παίξαμε «Αριθμομηχανή», όπου τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες ή ζευγάρια με τη χρήση μπάλας έπρεπε να ακολουθήσουν συγκεκριμένα αριθμητικά μοτίβα. Επίσης, οι μαθητές σε ζευγάρια καλούνταν να λύσουν μαθηματικές ασκήσεις ή γρίφους και στη συνέχεια να χτυπήσουν το «κουδούνι», για να απαντήσουν. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα παιχνίδι γνώσεων και ταχύτητας. Τέλος, οι μαθητές εξασκήθηκαν στα ισοδύναμα κλάσματα με τη χρήση ενός παζλ.