Στα Μαθηματικά ήρθαμε σε πρώτη επαφή με την πράξη της διαίρεσης. Χωριστήκαμε σε ομάδες, όπου η κάθε μία είχε στη διάθεσή της ένα υλικό, όπως τουβλάκια, χαρτιά τράπουλας σε μεγέθυνση, καπάκια και ντόμινο. Έπρεπε η κάθε ομάδα να μοιράσει το υλικό της ισάξια σε κάθε μέλος της. Τα αποτελέσματα κι η ανταπόκριση των παιδιών ήταν αξιοσημείωτη. Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική δραστηριότητα οι μαθητές αφενός εισήλθαν στον κόσμο της διαίρεσης και αφετέρου έμαθαν πως η συνεργασία κι ο διάλογος είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία για την εύρυθμη λειτουργία μιας ομάδας.