English Open Day

Once Upon a Time...

There were 9 little boys and an English teacher...

We invited our parents to come to school one Friday morning in May.

They watched us, learnt English and played with us!

The boys performed a handmade puppet show of the “Princess and the Frog” and at the end of the show they changed into Princes!

After a relaxing session of body gym we all took part in an amazing Animal Quiz!

Finally, “The Very Hungry Caterpillar” made an appearance as children worked with their parents to make a wonderful Caterpillar collage!

English nipia1 English nipia2 english nipia3

«Ποιος είμαι εγώ; Ένα αστέρι φωτεινό!»

Νηπιαγωγείο

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου αποχαιρέτησαν το σχολείο με μία πολύ ξεχωριστή γιορτή, η οποία δημιουργήθηκε μέσα από τις δικές τους ιδέες και προτάσεις. Θέλησαν να αποτελέσουν οι ίδιοι το θέμα της γιορτής τους και όχι μόνο! Έγιναν οι συγγραφείς των κειμένων τους, οι πρωταγωνιστές και οι σκηνοθέτες! Μέσα από τη διαδικασία αυτή διαχειρίστηκαν ένα πλήθος ρόλων με επιτυχία. Παράλληλα ενισχύθηκε η αυτογνωσία τους, καθώς κλήθηκαν να μας «συστήσουν» οι ίδιοι τους εαυτούς τους, αλλά και να μας υποδείξουν τον τρόπο που θέλουν να τους βλέπουμε.

Τα παιδιά, όμως, πήγαν και ένα βήμα παραπέρα, καθώς «ξανασυστήθηκαν» και μέσα από τα μάτια των άλλων μελών της ομάδας, που συμπλήρωσαν τα πορτραίτα τους και προώθησαν τα δυνατά τους σημεία, που τα ίδια δεν είχαν εντοπίσει, γεγονός που τόνωσε την ομάδα και την έδεσε ακόμη περισσότερο.

 

Παλαιά Φώκαια

Νηπιαγωγείο

Τα παιδιά πέρασαν ένα όμορφο πρωινό στην Παλιά Φώκαια. Πήραν τα κουβαδάκια τους και έπαιξαν στην παραλία. Έκαναν πικ-νικ και απόλαυσαν τον ήλιο και τη θάλασσα.

palaia fokaia nipia

Μικροί ζωγράφοι

«Πήραμε τις παλέτες με τα χρώματα, σταθήκαμε μπροστά στο καβαλέτο και με τα πινέλα μας σχεδιάσαμε ένα πορτρέτο, ένα τοπίο και ένα έργο μοντέρνας τέχνης. Πειραματιστήκαμε με νέα υλικά. Δοκιμάσαμε καινούργιες τεχνικές ζωγραφικής. Ανακαλύψαμε τα μυστικά της τέχνης. Βάλαμε φαντασία και προσπαθήσαμε τα έργα μας να είναι πρωτότυπα, ιδιαίτερα και μοναδικά.»

Τα παιδιά γνώρισαν και παρατήρησαν έργα μεγάλων ζωγράφων. Έπαιξαν μ’ αυτά, αυτοσχεδίασαν και δημιούργησαν. Τα έργα τέχνης τα βοήθησαν να κατανοήσουν τον κόσμο που τα περιβάλλει με τον πιο μαγικό τρόπο.